Jak wyglądało pierwsze paczkowe logo?

Przez 15 lat działania SZLACHETNEJ PACZKI zmieniały się nie tylko jej nazwa, skuteczność i zasięg. Równolegle do trendów w grafice i typografii, modyfikowaliśmy także logotyp projektu!


Zobacz z czego znany był ks. Jacek Stryczek w 2000 roku! >>

Prowizoryczne logo „Twarzą w twarz” sprzed 15 lat, którym oznaczona była każda paczka Stowarzyszenia WIOSNA, szybko odeszło w zapomnienie. W 2003 roku zmieniła się nazwa projektu, a czerwona, ukośna paczka z białą wstążką stała się jego znakiem rozpoznawczym. Kiedy Świąteczna Paczka zmieniła nazwę na SZLACHETNA PACZKA, w logotypie projektu zmieniały się już tylko detale. Krój liter, kąt nachylenia paczki, coraz bardziej smukła wstążka.

Znak, który poprawia nastrój

Dziś logo projektu jest lekkie i nowoczesne. Nawiązuje też do jego dawnych wizualizacji. Najważniejsze jest jednak to, że wciąż wywołuje uśmiech. Bo znak Paczki to gwarancja zmian na lepsze!

***

12 000 wolontariuszy. 30 000 odwiedzonych rodzin. 620 rejonów w Polsce. 15 lat mądrej pomocy. SZLACHETNA PACZKA walczy z biedą na wiele sposobów. To ogólnopolski projekt pomocy bezpośredniej, w którym darczyńcy przygotowują paczki dla rodzin w potrzebie. Tylko w 2014 roku Paczka połączyła niemal 1 000 000 Polaków, przekazując pomoc o wartości ponad 41 mln złotych.

Nie chcemy prezentów.

Wejdź na www.15latpaczki.pl i pomóż nam dalej działać.

Copyright © 2007-2020